Sunday, July 10, 2016

salam 5 syawal!!!

SALAM AIDILFITRI

MAAF ZAHIR & BATIN

TULUS IKHLAS DARI SAYA

MUZLIA


DI KESEMPATAN NI, SAYA NK MOHON AMPUN & MAAF ANDAI ADA SALAH & SILAP SEPANJANG SAYA MENULIS KT DLM BLOG NI, KOT ADE YG TERSINGGUNG @ TERKECIL HATI NGAN AYAT2 SAYA....

BLOG NI SEKADAR SAYA MENULIS UTK MELUAH APA YG SAYA RASA, UTK BERKONGSI APA YG SAYA TAU UTK RUJUKAN SEMUA YG MEMBACA...

JIKA ADA YG TERSINGGUNG, SEKALI LAGI SAYA MOHON MAAF...

UTK TAHUN NI, SAYA TAK BUAT OPEN HOUSE TAU

SO JIKA ADA YG NK DTG BERAYA DI RUMAH SAYA, SILA MAKLUMKAN PADA SAYA TERLEBIH DAHULU YE

ANYWAY ESOK SAYA DH MULA BEKERJA

MOGA SAYA DI BERI KEKUATAN UTK MELANGKAHKAN KAKI NI MASUK KE OPIS TU....HUWA HUWA HUWA

KERANA HATI INI INGIN LAGI BERCUTI LAMA2...HAHAHAHA



UTK YG BAKAL BEKERJA ESOK, SELAMAT BEKERJA!!!

UTK YG MASIH BERCUTI, SELAMAT BERCUTI!!!


No comments:

Post a Comment

terima kasih di atas komen @ pendapat anda...saya amat hargai...